- "är du rädd för din cykel?"

Min hyresvärd är söt. Han är så mån om att jag ska trivas :)

"är det nåt du vill ha, jag fixar det åt dig"
"här ska du få lite bröd, ska bjuda på middag snart oxå"
"Spela hur hög musik du vill, jag bryr mig inte"


han är utlänning och har lite svårt med språket ibland och så en dag när han skulle visa var jag kunde ställa in cykeln ifall jag är rädd OM den råkade det bli:

"är du rädd för din cykel?"

nja det finns väl läskigare saker att vara rädd för?;) haha :)

*

På tal om söt:


RäcerBäs :)
(som förövrigt hatade mig i bilen ner hit till Falun för att jag satt i HENNES stol i bilen - ja hon är bortskämd :P )


Idag lämnade jag återbud till morgondagens match.
Känns förjävligt men man lär av sina misstag och jag tänker inte få bakslag för att jag är osmart.
Har varit nog korkad i mitt liv..!

--> måste säga det - ni som är skadade och tränar rehab - gör det ordentligt och slarva inte!!
det gjorde jag och OM jag ångrar det nu!!

:/



*

Kommentarer
Postat av: emma

jeffla kropp, allt den alltid ska förstöra. hoppas de går bra för dig TG i den nya staden, jag saknar min mittbackskompis :) pusss

2009-08-23 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0