- En Riktigt Härlig Onsdag :)

Idag är det strålande sol i Falun. men vem har dött av lite sol?
Nämen helt allvarligt, en underbar dag so far - och bättre ska den väl bli med fotbollsträning och sedan utgång på Harrys ikväll :)

*

Har varit och fått min rundtur på träningscentret  -vilket för övrigt var det mest seiösa jag varit med om! 
Tänkte beskriva, men det blir för drygt både att skiva och läsa, men det var dödsfräscht och stenseriöst iaf -  OCH det kostade därefter oxå!
vad skulle det bli? 900 i startavgift sen 430 kr i månaden i 12 månader = 5 160 kr/år (+ 900 första året)

NEJ TACK!

- men jag fixade så jag får träna gratis där en vecka iaf, sen ska jag säga att jag inte har råd;P

*


Gick en sväng till Biblioteket oxå och fixade lånekort. Alltid bra att ha.
Fanns 1 av mina 5 böcker som jag behöver till min första kurs så självklart lånade jag den, de andra 4 får jag fortsätta jaga.

*


Vidare gick jag ut och promenerade på andra sidan ån och kikade på "gamla delen av stan"
sjukt fint! Titta bara:

   

   

Nu har jag ätit en smarrig lunch bestående av en specialgjord "spagettigratäng" (tack för tipset mamma)
och ska gå ut HIT:


(utsikt från mitt fönster)

..sätta mig i gräset och låta solen göra sitt jobb med att lägga lite mysig färg på min hud :)
jag trivs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0