- jättelång tunga

Idag hade jag en stegräknare på jobbet.
Före lunchen gick jag till nygge och berättade att jag "höll på bli smal eftersom jag hade förlorat så och så många kalorier"
- då säger nygren:
"Ja fast då har den ju inte räknat med alla kalorier som går åt då du pratar heller!"

*
Haha skruva upp ljudet och kika på det här videoklippet, HUR lyckas jag få mig själv att låta sådär??



*
Äh vi lägger ut hela filmen från tisdagens visit i hagen hos min prins.
Hör så tjurig jag låter i början, ofta tänka på frillan då man är i stallet kl 9 på kvällen? :P


Mnå Oliwer vill bli en Dalahäst och flytta med mig!!
tror ingen förstår hur mycket det där kräket betyder för mig!
.. och hur tomt det kommer att bli att inte få träffa honom varje dag!

*
och ÄNTLIGEN var jag trött ikväll så jag skulle kunna somna i tid
trodde jag
- plötsligt har jag en humla i mitt rum!!
Ropar hit mamma till undsättning men hon slog för löst och då fick jag ist:
- en Galen humla i mitt rum!!
Vi ropade på pappa ist .. men vi hittade inte humlan...så då hade jag:
- en gömd och galen humla som med all säkerhet sökte hämnd i mitt rum!!
Ska lägga mig då jag ser honom i taket!
perfekt snabbhetsträning- var ute ur rummet på 1 röd
pappa kom till undsättning och nu är det
- en DÖD humla som inte längre befinner sig i mitt rum :):):)

(jag är egentligen inte så rädd för kryp längre, men jag kände djupt inom mig att den humlan inte var vänlig!!)

god natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0