- Love For A Lifetime

Idag regnar det i Falun. men vem har dött av lite regn?

- Jag älska att denna stad har så mycket idrott och träning att erbjuda :D
bara så ni vet tänkte jag :)


Ska nu exprimentera med lite käk
de tre gyllene reglerna som studerande = Billigt, Snabbt, Lättlagat
sen lägger jag till tre personliga oxå = Varierat, Mättande, Nyttigt


-> Idag på hemköp fick jag mig en funderare.
det stod "köp 1 valfri extra och få 3 kr rabatt. köp 2 valfria och få 5 kr rabatt. köp 4 valfria och få 10 kr rabatt"
Då är det väl smartare att gå in i affären vi säger 2 ggr och köpa ett paket varje gång för då får man ju 6 kr rabatt ist för 5 kr. Och går man in 4 ggr får man 12 kr rabatt ist för 10- hur smarta är dom egentligen? :P


*

Just ja, hade ju lovat lägga ut denna låt direkt jag kom ner...
-tillägnad mina vänner hemma i Skellefteå-


Som vanligt är ljudet inte det bästa, sången är inte den bästa (rösten sviker ibland men i den här inspelningnen låter jag då inte som en anka iaf nu efter näsan varit mer eller mindre igentäppt i några veckor)
Ja men alltså, lyssna på budskapet och melodin och sjung själv om det låter bättre så ;) haha



Love for a lifetime

One day has come, to change my life, and things might never be the same
but what i know, deep inside, is that our friendship will never end

cause there's no thing that could be stronger, theres no love that could last longer
there's no distance to break us apart


And if you need me call me, you know I'm always by your side
to take your hand, walk with you through the darkest nights
believe me, I'm not gonna let anything come in between
always in my heart, gonna love you a lifetime


And all the times that we've been through
all the sweet memories I share with you
I'll carry them everywhere I go, to make me smile when Ifeel low

cause there's no thing that could be stronger, theres no love that could last longer
there's no distance to break us apart


And if you need me call me, you know I'm always by your side
to take your hand, walk with you through the darkest nights
believe me, I'm not gonna let anything come in between
always in my heart, gonna love you a lifetime


*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag börjar gråta...

2009-08-18 @ 11:25:28
Postat av: Anonym

Sluta vara så söt, man saknar dig bara ännu mer här hemma då!

2009-08-18 @ 13:55:32
Postat av: räkan

<3 <3 3

2009-08-18 @ 17:58:54
Postat av: flippan å fluppan

cause there's no thing that could be stronger, theres no love that could last longer

there's no distance to break us apart



(L)

2009-08-19 @ 14:41:55
Postat av: Eson

Ja nu kom tårarna igen.. Går inte hålla sig :( Du är BÄST <3

2009-08-19 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0