- sista helgen i Skellefteå

Jag ska se till att den här sista veckan blir jättetrist och jobbig så det känns skönt att lämna stan på lördag!...
.. nä det tänker jag inte alls det , men efter helger som den här förstår man så grymt trevligt det är här i Skellefteå ändå-även om man för det mesta klagar på att det händer så lite.

Det är ju iofs inte staden i sig som gör det trevligt, det är ju självklart människorna i staden!
Tack för en grym helg och så hoppas jag på fler såna i framtiden :)

Just ja!
- vad är det som gjort den så bra då?

jamen

Fredag:

- Jag och Joel håller avskedsmiddag för Järngänget med paj på menyn -som gav sanna en superkick till lördagens match där hon gjorde 3 mål och var kungen! :)

-
Matte blir jättemätt och jätterastlös så vi bestämmer att röra på oss lite - leker baklängeskurragömma
(sanna gömmer sig, alla andra går runt och letar och när man eftersom hittar henne gömmer man sig tillsammans tills det bara är en person kvar - vilket resulterade i att 11 pers snart försökte trängas inne i tobbes pickis som var NÅGOT trång och varm :P)

- Vi blir trötta efter två omgångar så vi går upp på altanen igen och leker viskningsleken ist!;)


- I slutet av kvällen tar vi gruppfoton - ett normalt och sen ett mongo-kort som jag och Joel ska få fram´kallat till oss så vi kan ta med till våra nya hem och tita på då vi saknar alla :) :) :)

- kvällen avslutas med min avskedssång - Love for a lifetime - vilken säkert kommer kunna höras här inom en snar framtid :O

Lördag

- Kika på veterancupen i fotboll - lärde mig hur man inte ska spela fotboll, gamligar, dom tror att dom kan alltså...

- Boviken med Eson - kort men nödvändigt, brännan är inte den stabilaste i år...igen...

- Publik till vårat möte mot Betsele - 5-0 till KAIF och vilken uuuunderbar eftermiddag ;)

- hem och ladda om, vidare till Falmark där det bjöds på skoter, partytält, liveband, sång och dans och massa människor :) trevligt trevligt trevligt :)


Bilder från hela helgen kanske kommer, dock har jag varit sämst på att ta med kameran s det blir bara andras bilder så det beror på dom om det blir några helt enkelt! :)

NU blir det t i fiiinvädret - mocka ur hage - städa lite mer - packa lite mer - hälsa på lite folk - holloj !


Kommentarer
Postat av: sänniee

Måste få receptet på supermaten, sånt där händer ju bara inte!:P

Alltså paniken över att du drar SNART!!

tack för en mycket trevlig fredag, hehe barnkalaset ;P

2009-08-09 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0