- Finns jag i fler exemplar?!

Ännu en dag har passerat.

För det första måste jag säga att jag tycker det är sjukt coolt att jag går samma kurs som en av medlemmarna i Sugarplum Fairy ;)
Dom är riktigt jäkla bra!!




Kvällen som varit:
bjöd på fotbollsträning och jag var med ungefär 45 min kanske? skippade löpbitarna och tog det ganska lugnt - vilket gick bra med knät! Använde mitt nya skydd som känns toppen. I love it!
Dock så fick jag ont nu efteråt istället...oh no... hm aja jag är uppskriven på match fredag så jag hoppas verkligen det ska gå bra!

Nyss hemkommen från studentkåren - nykter och glad :P
Glad för att jag fått träna och nykter för att - ja för att jag inte drack nåt antar jag?
Riktigt trevlig kväll och även fast jag inte tänkt bege mig ut på dansgolvet för knäets skull så hamnade man där tillslut ändå... Fan va skönt, nu kunde jag äntligen slappna av!! -när alla andra är fulla och kan slappna av :P


Bröt ryggen gjorde jag ikväll.
Jag visste inte att det var inne att gå ner i brygga när man dansar, var inte alls uppvärmd och förberedd på detta så bye, bye ryggen säger jag nu. Onödig smärta.
Borde sätta upp en skylt på mig: "ömtålig, var försiktig" haha :)


Just ja.
Det har kommit fram TVÅ personer nu som säger att jag är så sjukt lik någon som kommer från samma ställe dom kommer från. Att dom trott att jag varit den personen flera gånger. TVÅ stycken. från helt olika platser.
Då måste jag ju fråga:
- Finns jag i fler exemplar?! Ha, det kanske finns hopp om att världen kan bli en bättre plats ändå ;)

Uppraggad blev man oxå.
Stod å prata med en kille ett tag och sen kom hans kompis fram och hälsade. Kompisen var från Kalvträsk och vi började hejja på Skellefteå AIK tillsammans. Snart säger kille nr 1:
"men hallå, jag hitta henne först!"
Jag svarade att vi, jag och kompisen, hade mycket gemensamt...
.. och Kalvträsk vänder sig sen till mig och säger:
"ja men om ni blir ihop så kommer du få träffa mig rätt mycket ändå"

haha ja?! :P ..  lycka till hälsar vi då, det kan du/ni behöva ;)

 --> Oj vad jag skriver, men det händer så mycket nuförtiden så det blir bara så.

En tjej i min klass sa ikväll:
"kolla den där killen, han är så himla konstig, han vill jag ha! ..bara för att han är så himla konstig!"
Haha kung, jag gillar det!

(haha, ändrar alltid alla inlägg flera gånger efter jag lagt ut dom så kollar man en gång kan det se ut på ett sätt, sen helt annorlunda nästa timma och sen förändringar nästa dag igen osv, kan inte hjälpa det...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0