- kontakt raring, jag fick kontakt ;)

HAHAHA!! :)
Före lunch idag på jobbet pratade jag med en kund i telefon om en begagnad bil.
Jag är RUGGIGT tät i näsan och skulle berätta att bilen var omlackerad.
Det jag får ut är:
"Bilen är ob-lackerad"
kunden (som inte kom från sverige) frågar då:
"ob-lackerad?? vad är det??"

haha åhnej jag fick liiite problem, men efter många om och men tror jag han förstod vad jag menade iaf :)

*

Om man inte kan somna på kvällen så säger folk att man ska läsa för att bli trött.
Japp, tänkte jag igår, och tog fram min gamla mobil för att kolla igenom gamla sms ;P

*

Sms till Sara a.k.a Krulie:
"Aah!! en sabeltandad kanin med rabies!"

...som svar hade jag fått:
"FRUKOST!`! var är min frukooost?!
va, hur kunde du veta?"

...och då svarade ju jag självklart tillbaka:
"
kontakt raring, jag fick kontakt;)"

hahaha goda tider!! :D

*

   
^ ser ni  likheten ?! :o ^

;)

*

Jaja över till nuet.

Nu är det inte länge kvar.
4 dagar för att vara exakt.
Tiden här hemma kommer vara ganska fullspäckad men känner man att man vill haffa mig så är det bara att slå en pling så ska jag se till att skaffa tid,  jag menar lite tid finns alltid och är mer än inget alls :)

Jobbar 8-17 varje dag dock.

Ikväll har min mor och far lyckats haffa mig på så vis att det blir middag ute med nybåten :)
mamma fixade hästen så ist för att fara till stallet åker jag till kajen på direkten vilket blir kanon :)

Torsdag har mormor och morfar haffat mig, bror och sus till middag och Fredag har jag haffat lite blandat folk att gå ut och käka sen dra en sista krogrunda i stan :)

*

mor och far med nybåten:
(spiontagen bild som btw har skickats till pappas mail på jobbet;) )



*


Kommentarer
Postat av: flippan

paparazzi i kåge?? ojoj I better watch up ;-)



Oh harreminn, som sanna skrev paniken att du snart ska fara buhuuu! Tur att jag får tid med dig på fredaag!(L)

2009-08-11 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0