- Hmm..

Ringde nyss till Emelie.
"Hej vill du komma hem? ska jag komma och hämta dig?"
..var hennes svar. haha söt/störd :)

Var tvungen att ringa och "avreagera mig" lite.
Allt är så stelt med nya människor, man kan inte "släppa loss" och visa sitt riktiga jag såhär på en gång för då skrämmer man iväg alla (Först måste man ju visa att man faktiskt HAR en normal sida oxå ) och jag blir tokig om jag inte får vara störd ibland....!!
Men iaf,  Emelie var ett bra botemedel för mig just nu :)

Nu vill jag att det ska bli onsdag så jag får fara på fotbollsträning och träffa laget för där är stämningen mycket mycket lättare än på skolan. Även om jag inte ska springa ska jag dit och träna styrke juuu :)


Ibland är jag sötare än vanligt :)


ikväll.
ikväll, ikväll vad händer ikväll?
Jo det ska vara nå musik-quiz med studentkåren och folk ska vara fullkastruller men intet Thai-res inte, nä mig blir det nyktert för! tjoflöjt!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0