- Beachparty Bojsen Beach - done

TG's Schakt AB pallade trycket till 22.30.
- då blev det dags för uppdrag: köpa chips.


När vi kommer ut från macken nöjd och glada med chipspåsen i högsta hugg är det blött överallt...
Min klasskompis (och enda personen utom jag själv som ville fara hem och äta chips istället för att festa ;P ) plockar då fram en filt.

haha what?! ofta man har med sig en filt i handväskan bara sådär?? :P

Tryckte chips ett tag tills.. hmm hette hon mikaela? tittar in i påsen och säger:

"oj, det här är illa"


En hel chipspåse på - tro mig - rekordtid :P

..jaja gärnet hemåt för att det var så ruggigt kallt, ni kan kalla mig blixten om ni vill, och vet ni vad - jag är lokalsinnet själv ;)


Lugn kväll för egen del.
Det var ju trevligt, jo de var det, men man vill ju inte riskera att göra bort sig första kvällen - som vissa andra gjorde...:/


*

Jag gillar ändå planerna för idag mer :P
Blir volleyboll o dyligt och det finns inget som får mig på bättre humör än sport/tävling/lekar.
Detta är min drog.




*

Ska på läkarundersökning med knät, förhoppningsvis redan i veckan - hoppas på bra diagnos....

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0