- hoppsan, så det kan bli :)

Hihi idag skulle jag hämta en bil.
Den startade inte. Hämtade starthjälp. Den startade inte ändå.
Blev irriterad. Hämtade Nygren.
Han försökte. Det gick inte. Vi blev irriterade. Hämtade startkablar.
Körde fram en bil. Satte i startkablar. Bilen startade. Vi packade ihop.
När jag ska köra iväg med bilen får jag - just det - motorstopp ;)
Bilen vill inte starta igen.
Nu visste jag en som skulle bli irriterad ;P

Förbereder ett tal om vad jag ska säga när jag går och hämtar tillbaka Nygren:
"hej alltså du får inte bli arg... hej lova att inte bli arg.. hej visst gäller det fortfarande det där att vara snäll mot mig hela veckan?"

Hinner bara sticka in skallen genom dörren så han ser mitt ansiktsuttryck då han säger:
"Har den stannat? HAR du fått motorstopp?! "
Jag nickar...
"men ska jag dränka dig i vattenpölen?!!"

förlåt?... ;)

Vi gjorde om samma procedur. Denna gång gasade jag jättemycket ;)
Har nog aldrig tagit så lång tid att hämta en bil nån gång.
Men lite kondition borde vi väl fått?:)

*

Myskväll igår

Först mys-middag i båten med mor och far och Bäs :)
Riktigt härligt!!
sen for jag vidare till farmor och farfar där det blev mys med fika och prat resten av kvällen :)

                    
 

 
  




*

ojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0