- det är dags att tagga ;)

Jag blir som glad då det ringer i min mobil nu.
 - för då kommer dessa två stintor upp på displayen och sjunger:



Helgen har vart bra - as always.
IDOL-final, Flippan, Elina, Häst-jakt, Chafför, Hockey (snabbspolad och tråkig dock), festande människor, glatt humör :)

Idag blev det ett besök på Skellefteå Ridklubb för Luciashow tillsammans med Flippan. Vi kom fram till att styra upp en Reunion med ALLA "gamla" häst-töntar från KDRF då allt pluggande o resande är klart så vi kan hänga, tävla, mysa och träna tillsammans :) :) :)

*

Och idag kom jag fram till ett beslut.
Det BLIR klänning nästa helg ;) hihi
men det blir dock INTE skorna. För en nykter TG kan just och pass ta sig från punkt A till punkt B på ett inte allt för hemskt sätt och överleva färden, medan en TG med liten berusning i kroppen... ska vi inte ens leka med tanken om vad som skulle kunna hända .. :/ se bara på klacken:


Ok, inte hög för vissa - men för mig!
En sak att gå på fin-middag eller liknande. inte på fest. för på lördag... är det fest!
Mina vänner - det är dags att tagga ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Reunion låter perfa :) Iiihhahaahha frust ^^

2009-12-13 @ 22:55:59
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com
Postat av: Flippan!

Jag säger bara WHHOOO! :D

Jamen du nu börjar taggen kommaaaaa,wiiiiiii



Gnägg Gnägg!

2009-12-14 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0