1a December

Kl 10.52 idag öppnade jag ögonen.
Slog igång mobilen och hörde: "lätt som en plätt!"
I ett sms från Emelie stod det:

"SNÖ!!!:D:D" (+ lite mer)

Kikar bakom rullgardinen och mycket riktigt: snö!

13 timmars sömn, vakna upp till ett snötäckt Kåge och nästan ingen feber kvar. vad kan man säga? :)

                        

*

När man är sjuk drömmer man alltid väldigt mycket.
Igår natt spelade jag i AIK, hade nummer 12, gruffades vid sargen och spelade fram till Tenkrat som gjorde mål. Åkte helt slutkörd till avbytarbåset, tittade på Säcken - han han log brett och nickade en nöjd nickning...innan jag tillslut vaknade och kände:
FAN att man ska vakna!

Inatt var jag arg.
Blev vittne till en kvinna som dumpade ett lik i en vattenpöl i Ersmark. Ingen trodde på mig och tyckte synd om kvinnan som jag desperat försökte hålla fast i väntan på polisen.
Det slutade med att jag fick åka och hämta polisen med min skoter.
Polisen pratade inte svenska och förstod inte vad jag sa - jag höll på bli tokig... innan jag tillslut vaknade och kände:
FAN så skönt att vakna!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0