Börjar bli lite småless nu...

Imorse vaknade jag av en puss på kinden.
Fick iväg ett surt: "gå" - och Bäs kilade ut ur rummet.
Två minuter senare kom hon tillbaka för att denna gång inta platsen bredvid mig uppe i sängen.
När jag kisade mot klockan stod den på 05.00.
Godmorgon världen.

Dryga timmen senare anlände jag och min far på jobbet.
Det var dags att skotta snö... IGEN.

 
                                                                                                                                                         
                                                    

                                                   

Den som säger att det gärna får komma mer snö nu kan ju komma och hjälpa oss skotta imorgon, tack.

* För den som inte befinner sig i Skellefteå just nu kan jag tala om att: DET SNÖAR FORTFARANDE!!
* För den som befinner sig vars som helst i världen kan jag tala om att: Jag Börjar bli lite småless nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0