Dagen E

Ah nämen nu är det ju såhär att efter en kväll som igår så går det lite småtungt en dag som denna.
Vi kan kalla denna dag: Dagen E - dagen efter.

* Vaknade hos flippan i hennes soffa (faktiskt väldigt skön, dock för lite sömn så det hade kunnat vara mysigare om vi så säger)
* klev upp och snackade om gårkvällen (ni vet sådär som man alltid gör)
* ringde emelie för att kolla så hon levde (det gjorde hon)
* städade och städade och landade tillslut i soffan igen med chipsskålen i famnen (och trivdes då väldigt bra med tillvaron:))

Sedan igår har jag börjat uppskatta mina mjukisbyxor ÄNNU mer än tidigare.
Efter våran en timmas Pilgrimsvandring till Flippan trivdes jag INTE.
Kylan var hemsk (med ett MKT mildt ord). Hur mycket vi frös går inte beskriva med ord och ju mer min kroppstemperatur sjönk (iklädd i endast strumpbyxor och småskor , jag vet jag var inte smart...) desto lägre sjönk mitt humör.
- och hade inte klackiskorna jag haft på fötterna varit carros hade jag slängt dom långt bort åt ***** vid den tidpunkten!!

dock är jag stolt att jag lyckades gå runt i dom, dansa i dom och leva i dom hela 5 timmar. eloge till mig.

Nu väntar jag bara på alla bilder som togs under kvällen TACK ni som skickar dom till mig SNARAST :)
sen ska vi ta lite detaljer och lite kul från festen :) alltid trevligt att kolla tillbaka och minnas senare!

nu blir det sömn.
hej.

ps. kan jag gå imorn - har det skett ett under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0