längtar efter mellandagsrean...

Alltså nu blir jag förbannad!!!

Nu har 4 st av mina favoritbyxor gått sönder!! ok, 3 av dom har varit söndriga länge men nu är dom totalt söndriga sådär att dom inte GÅR använda. De 4e gick sönder idag, alldeles NYSS då jag tog datorn och hoppade upp i sängen... åååh...

- Hej mellandagsrean, kan du komma till mig NU?


I övrigt gillar jag mitt och Joels telefonsamtal igår:

Jag: "jamen ska vi ta onsdag då? jag kan skippa träningen"
Joel: "NEJ! Det ska du inte, då blir du otränad!"
Jag: "hahaha va?! jaha, vadå tycker inte du om mig då?"
Joel: "Nä jag vill inte behöva rulla fram dig på stranden i sommar"

mina vänner tvingar mig att träna. jag har det inte lätt.

*

Alla tjatar, men jag måste oxå tjata. Erik är grym! Denna låt går på repeat både i min skalle och ur min mun!
"I am flying, my heart is taking over..."


Kommentarer
Postat av: Jadu!

Hej Therese!

Du verkar vara en jävligt rolig tjej kan man inte få en dejt med dig?? :)

2009-12-15 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0