nae.

Idag sov jag till halv 12. (ofta jag??!)
Låg i sängen till 2. (ofta jag??!)
Har städat mitt rum sedan dess. Nu är klockan 19 och jag är snart klar.
- beror alla dessa timmar på att jag är seg på att städa?
nae, det beror på att jag är experten på att stöka ner...
den som varit här, den vet - att städa mitt rum är ett evighetsjobb...

Men nu är det klart och kommer vara fint iaf tills imorgon :)

hittade ett gammalt tränings-schema från förra vintern där det stod:

"v 41: första träningsveckan efter 7 månaders sjukdom och vila. Jag är VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA just nu!"

efter det stod det: v.42 - SJUK
                           v.43 - SJUK
                           v.44 - SJUK
                           v.45 - SJUK

vilket jäkla år det var alltså... aldrig mer.


En fråga:
- har jag ens gått ut idag?
nae.
  





I år blir det ingen bana på havet.... :/
tycker vi om det?
nae.

Vet ni vad jag just insåg??
Jag och Emelie ligger på en kissekatt!! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0