- och så blev helgen

Lördag blev en grym dag!

* provridning på hästen jag skrev om (som vi inte ska köpa)
* Julgodis-bakning med Emelie :)
* Middag med Familjen Eson :)
* Hockey hos Tobbe och Sussi :)
* Iväg på SMS-fest , lite chafför, och lite "efterfest" hos Elias

vaknade idag och var mest bakis av alla.
och var nyktrast igår.
tack.

nä, är nog inte riktigt frisk ännu.


Dagen idag har jag bl a spenderat med min underbara häst...
Släppte han i stora hagen och snacka om någon som blev glad! Äntligen lite livsglädje, mysigt att se..!
man står och tittar på honom, ler ett litet leende med gråten i ögonen och tänker på alla fina stunder och goda skratt genom åren.  - jag har haft tur :)

                            

Vi hade precis lika kul som vi brukar ha.. och allt kändes precis som vanligt.
lite hoppande, lite skuttande, lite pussande :)


(haha lägg märke till min ljudeffekt där Prisma hälsar på olle :P )

love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0