Fredag, Fredag, Fredag

Ikväll blev det ännu en IDOL-fredag. Myys!
For till Carro och intog soffläge med chipspåsen i högsta hugg
"ta en klementin, det är mer likt dig" kläcker Carro ur sig.
men jag håller bara med, det är ju det :P

Lånade en jättejättefin klänning av henne som jag ska bära någon kväll här framöver :) :)
+ ett par jättejättehöga klackisar (som jag måste träna på att gå i hemma nu en tid, puuh!)
oooh så roligt!!
förbered er på att se en kvinnlig del av TG som ni aldrig (okej, för vissa - sällan) sett förut ;)

fast jag känner mig själv. när dagen kommer är det inte säkert att jag känner mig på "humör" och väljer ngt helt annat. skulle vara SÅ typiskt..

Jaja imorn bär det av att kika på häst.
INTE till mig - till min mor. Jag ska bara rida och sen säga vad jag tycker. typ.

..sen ska jag och Emelie Julbaka!! :) :) (-till pappa tomas STORA förtjusning;P )

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0