Gnägg ♦

Klev upp 04.15 i morse och åkte på Road-trip.
Har varit söderut och kikat på hästar åt min mor.

Kan säga två saker:

1) Hur kan en häst man kallar "sin ögonsten" ge oss magknip då vi ser den?
Eller nja, det gjorde väl mer ont i hjärtat än i magen...! Ville bara stoppa in den i bilen och ta med den hem och ge den massa kärlek och omvårdnad...
- vi red den inte ens.

2) Nästa helg kommer det förmodligen hem en liten gris till Fällbäcken.
Jag kallar honom "B" och han gjorde ett Väl Godkänt försök att charma in sig hos mig iaf - och moder jord föll för honom oxå så :)


mer säger jag inte nu. spännande :)

Kommentarer
Postat av: morbror

Ehhh ska det bli ett svinhus???

2009-12-12 @ 22:30:14
Postat av: Linnéa

Åh va spännande med en ny kuse :D Väntar med spänning på bilder :P hihi

2009-12-13 @ 22:54:38
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0