HUR ska det gå?!

Nu är det bokat.
Måndag 7 December åker jag iväg med hästen för ett sista farväl...
känns... förjävligt.
men men, sånt är livet, nån gång ska man dö oxå.


Jag har varit ett enda stort slem idag.
Näsan igentäppt till 99 %... suck...
en kund klagade:
"hon kan ju inte prata! jag frågade om bilen var såld och hon ba: DAE"

.. och gissa om det blev bättre efter tårarna började rinna då jag snackat med veterinären?!?!
Sjuk-snor och Gråt-snor på samma gång!
- men , som jag sa till mamma: "Gråt-snor är ju lite lösaktigare"
Jaja, det kan inte alltid bli som man tänkt sig :)


Vad ska jag ta mig till?????

Har alltid haft ngt fritidsintresse där det funnits ett mål där man sett resultat av all nerlagd tid och träning.
Hästen - resultaten på tävlingarna.
Fotbollen & övrig träning - orken och insatsen på matcherna.

- När jag bröt benet och inte kunde spela fotboll hade jag ju fortfarande hästen.
- När hästen blev dålig och inte kunde fortsätta tävla hade jag ju fortfarande fotbollen.

Nu ska jag/har jag sluta spela fotboll och har snart ingen häst.
HUR ska det gå?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

>Nej therese du fortsätter spela fotboll med mig, thats it! hör du inte vad du själv säger.. Du vill ju!

Älskade, tänker på dig hela tiden! men jag är med dig fastän bara några mil ifrån.

ÅPuss hjärtat <3

2009-12-03 @ 12:25:33
Postat av: Linnéa

Du få hjälpa mig me Jonte :P

2009-12-03 @ 20:02:40
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0