Igår var det Fredag, idag är det lördag, i morgon är det söndag.

Igår var det inte en vanlig fredag.
Det var fredag den 18e December.

Just i år betyder det att det var Fredagen som skulle ta allas våran FLIPPAN ut ur ungdomen och in på Systemet!! GRATTIS (blir i efterskott idag då men hade inte tid att skriva igår så) TILL VÄRLDENS BÄSTA DU!! :) :) :) ♥




Igår hade vi även julbord på jobbet.
Årets tillställning skulle "INTE bli lika lång som förra året" - då vi var hemma 03.30.
I år kom vi hem 02.30...
- och kl 8 vaknar man pigg som Super-Söta-Saknade-Sanna brukar vara kl 8 en lördagmorgon. Dvs, pigg !:P


Och ÅH vad vi taggar för denna dag!!
Malin "Flippan" Lindholm slutar jobba kl 12. Då hämtar hon mig och kalaset är igång ;)
Blir ett besök på det tidigare nämnda placet - Systemet - för inköp av diverse tillfriskningsdrycker, sen ska det handlas en massa mat inför kvällens middag med den kvinnliga delen av Järn-gänget, en massa tid lär även gå åt till att göra sig fest-fin och byta kläder och frissyrer hej vilt innan en manliga skaran ur J-G ansluter sig och vi alla är samlade och redo för äventyr.

Kvällens äventyr tar oss till Folkparken och på Releasefesten för Sledslayer 6. För er som inte vet vad det är, så är det en skoterfilm, och för er som inte vet vilka som står bakom det hela, orkar jag inte förklara, och för er som inte bryr er, så bryr jag mig inte att ni inte bryr er, och för alla ni som inte ska dit - skyll er själva!
För vi ska rent trivas :) :)
Så långt är dagen och kvällen planerad - resten återstår att se ;)

o & o / T

 


Kommentarer
Postat av: en medlem av det manliga j-g

ikväll då J****R smäller det ! xD

2009-12-19 @ 16:16:15
Postat av: Räkan

haha söta älskade människa! det roliga är att jag var uppe klockan åtta i morse och kom hem klockan 4, nu ska jag jobba och är oförskämt pigg! :P

Åh nu är det absolut inte länge kvar tills jag får kooosa med dig :)!

2009-12-20 @ 12:13:12
Postat av: flippan!

ÅHH vad söt du är världens bästa duuuu!! (L)

Blir lite rörd!

PUSSSSSS :*

2009-12-22 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0