Jag kallar det... snö.

Här i Skellefteå har det snöat rätt mkt senaste dagarna.
Det betyder att våra kära bilar snöar över på jobbet vilket i sig innebär att det blir en väldig massa sopande och skottande, vilket vidare ger en fruktansvärd träningsvärk och i samband med PUMP-passet i måndags har mina biceps och axlar gått i ide..

Såhär kan jag sammanfatta min arbetsdag:


1. snö
                                                        
                                                        2. snö                                         


3. snö
                                                   
                                                    4. inte lika mkt snö

Då jag kommer in i bilhallen och frågar hur mycket mer jag ska göra tittar Håkan (aka min chef) ut och kläcker ur sig:
"jamen vi har ju fått bort rätt mycket snö nu ändå!"

vi ?!! ... hmm ja, ja....

Det roliga (?) är att efter mina 4 timmars skottande...
- börjar det snöa IGEN och har snöat hela em och kvällen!! yeey..?
MEN det är ju faktiskt så att jag ser det positiva - det är bra träning :)


om 42 min är det julafton. visste ni det?
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0