Lite sliten sådär?

Efter förra helgens extrema nedkylning har jag varit krasslig hela veckan.
Efter veckans alla nätter med för lite sömn har det inte blivit bättre.
Efter gårdagens festande och ännu en ny kylig kväll/natt mår man väl kanske som man förtjänar nu...

men ruggigt kul var det - och hade jag fått ändra på ngt... hade jag inte gjort det! :D


*

Ikväll somnade jag till på hockeyn hos farfars.
For hem och la mig för att power-napa vid 18.30 innan jag skulle till stan.
sov en timma.
Vaknade och kände direkt:
 - jag åker ingenstans ikväll!
Känner mig dödstråkig just nu... men skulle jag sätta mig bakom ratten skulle det betyda fara för både mig själv och min omgivning.
Jag... har mått bättre kan vi väl säga...
Så vi lämnar denna Annandag åt att sova igen alla förlorade timmar och försöka bli frisk så man är pigg och kry till nyår och Ammarnäs! :):)

- så vi taggar och säger... GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: flippan

ville bara berätta att även flippan är sliten, och det blev inge bättre av att gå ut igår. (konstigt nog..)

Pusssss :*

2009-12-27 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0