Visst är det ok att hejja på sig själv?

Skrev taxiteori idag, kartkunskap - och fick alla rätt!!

Inte bara hälften rätt. Inte bara 2/3 rätt. Inte bara nästan alla rätt utan - ALLA rätt :o
- jag hade alltså ALLA rätt (inte ett endaste fel om vi ska vrida det åt det andra hållet)
Förstår ni vad jag menar?? Jag menar ALLA rätt!!

man blir ju lite fundersam: "Hur mycket kan jag egentligen utan att jag vet om det??"
hmmm!

2 timmar skulle provet ta. (mycket matte, typ bara matte)
"pssh" tänkte jag "inte kan man väl ska behöva SÅ lång tid heller"
- jo tjena... efter 1 timma hade jag gjort 6 av 20 uppgifter. DÅ började jag småsvettas litegrann...
När jag tryckte på "rätta provet" var det 4 minuter kvar.

Haha och när jag kommer till..utskrivar-tanten kan vi kalla henne, tittar hon på papperet och sen på mig och säger: "oj, det här var inte illa!"

NÄ icket! Tro inte att jag inte blev chockad själv. Snacka om glad människa, var tvungen göra ett glädjehopp på vägen ut (ingen som såg mig)

*

Hälsning till allmänheten:
Hjärnkontoret överanstängt och kommer hållas stängt fram till Nyår för rekonstruktion- öppnar igen januari 2010. Välkomna åter.

*

Tänkte faktiskt där jag satt att:
"klarar jag det inte den här gången skiter jag i taxikortet för jag går inte genom de här 2 timmarna EN gång till!"

nu behöver jag det inte. Jag Hejjar på mig :D



visst är det ok att hejja på sig själv ? ;)

(okej kanske inte så stor grej att klara det här men, jag är stolt, låt mig va det. tack:P )


Kommentarer
Postat av: flippan!

HEJA HEJA HEJA HEJAAAA TESS HEEEEEJA TESS HEEEJA TESS HEJJA HEJA HEJA HEJJA TESS! Grymt ju :D

2009-12-03 @ 22:05:51
Postat av: j

jaaa, jag var där, det var helt underbart! ja, verkligen en känsla att se det live, nära till tårarna, så vackert!



och du, sssnnhhyyyygg blogg =)

2009-12-03 @ 23:00:06
URL: http://hogahastar.blogg.se/
Postat av: räkan

KUNG therese! Du ska vara min chaffis all niiight looong! ;)

2009-12-04 @ 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0