- så äckligt trött...



SM-kval 2 Ammarnäs kommer med största sannolikhet imorgon.. 
   - allt hänger på hur hurtig jag känner mig och om jag är frisk...


Idag på jobbet skulle en liten kille berätta för mig hur långt det var till hans mormor. såhär förklarade han:

" du vet transformers, ah jag ser alla utom sista transformers och det är en två tre fyra fem sex stycken! så jag hinner se 5 transformers på vägen dit! ... paus ... så det är ganska långt..."

haha så söt :)




Jag är så äckligt trött så det finns inte!
Om jag ska förklara hur trött jag är kan vi säga såhär:
Lånade en bil från firman för att fara på maxi och handla (vilket alltså blir på andra sidan stan). När jag kommer fram märker jag att jag har glömt börsen på firman. Jag höll på börja grina. Seriöst, det kom en tår. Så trött är jag. Så jävlas inte. Då börjar jag grina ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0