" ett oväntat fel "


Alltså....
...jag blir så irriterad... på min dator...


Varje gång jag ska göra ngt står det "Ett oväntat fel har uppstått"

Och det jag irriterar mig över är att det står "oväntat" !!

    * För det första tycker jag att det kan stå "ett fel har uppstått" utan nå jäkla oväntat!

    * För det andra tycker jag inte att det är så oväntat eftersom det ALLTID är fel på min dator...

OCH det är mycket mer irriterande att det står "ett oväntat fel har uppstått" än själva felet faktiskt !! de kan jag leva med, oväntat däremot har jag svårare att smälta ;P

***

Nu taggar vi inför Ammarnäs i helgen och laddar upp med fotbollsträning ikväll. wohooo så kul :D
Sedan är jag tillbaka med mer klyftig information efter helgen ;) kan nog bli en del att ta upp kan jag gissa ;D


btw är jag rödhårig igen - jag trivs :]

Kommentarer
Postat av: Fräll

Du får se till att du uppdaterar mig på aik matchen ikväll! ;)



Spännande att du blitt röd-tott, hur kan detta se ut?

2009-02-12 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0