" fredag den 13e "


Okej kolla nu, de två första videorna funkar inte, musiken i den första och den andra kan man inte se i sverige - sjukt jag vet. Men jag ska ta tag i detta då jag kommer hem och har lite tid att sitta ner och kika.
Men introt finns i en annan version på youtube - sök efter team e-son2009 så kommer den med musik oxå. (glöm inte mellanstrecket)

Fredag den 13e idag!
Men min dag har då startat lysande så detta ska nog gå finnemang ;)

Är det nån annan än jag som kommer ihåg öronmuff-tiden btw ? :) haha jag hade ett par lila, praktiska som fasen om du frågar om min åsikt! jag menar man fryser ju ofta bara om örona. spec om man har en riktig kaluffs i övrigt :) men hur länge sen vardet ? kan man ha gått i 4an -5an ?
JAG RÖSTAR FÖR ÖRONMUFFAR! :D


yeah yeah yeah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0