" fy fan va ja e gla´! "


Denna dag har varit en sån där dag då man bara vill kasta sig i sängen, hoppa i sinne och skrika rakt ut:
    - Wohoo!!  ;)

Vaknade tröttare än vanligt och drog mig längre än vanligt tills jag insåg att det skulle bli alldeles för stressigt för mitt svaga hjärta om jag inte skyndade mig. Tänkte denna tanke:
   - Nu är det kört! Nu blir det en okontrollerbar evigt dålig dag...

Dock så kom jag nu ihåg att jag gjort klar all mat och fika dagen före, håret lade sig perfekt för en jobbardag, klädvalet var enkelt, humöret smög sig sakta men säkert fram ur sin dvala och det bästa av allt: Jag hade inte ont i halsen!! Lyckan var oförklarlig - Jag var på topp!

Promenerade med Bäs till jobbet, gick 10 min fortare än vanligt och kom till jobbet röd och glad. Lekte smart och kunnig tills lunchen då Bäs fick sig ännu en promenad i det Härliga vädret. Sedan återstod två timmars flitigt arbete till jag tog min lilla Suzuki Swift och brummade till hästen.

FatO ville ut och rida, vi for ut och red. Åkte sedan hem och orkade inte laga mat (men lika glad för det är jag eftersom min gröt smakade utsökt) och sitter nu nyduschad här vid min dator där internet äntligen funkar :) 
Snart ska jag gå en kvällspromenad sedan slöa framför tv:n och tänka:

    - Vilken härlig daaag !! :)

Denna dag förtjänar en dans! Eller nåt o form av dans iaf ;P



För Jag har inte ont i halsen. För Jag har inte ont i halsen. För Jag har inte ont i haaaaaalsen.
   - Fy fan va ja e gla´ !!! ;)


(vaknar jag med ont i halsen imorn, då stannar jag i sängen tills världen går under)

.

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, dans och dans.. haha!

2009-02-03 @ 22:39:14
URL: http://deardream.g-punkt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0