" suddig information "


Måste fylla på i mitt "suddig information" - snack känner jag.
Ni som läst tidigare minns "män får oftare förkylning än kvinnor" och "rårörda lingon"
Kika på detta:

"Jag räknade till 26 älgsspår över vägen mellan det och det stället!"

jaha och vad säger den informationen oss?

Kan ju vara att:

1) 26 älgar har passerat
2) 13 älgar har passerat och sedan kommit tillbaka
3) 1 älg har gått fram och tillbaka 13 gånger
(haha ser bilder i skallen på en ful liten dum älg som traskar över vägen "damdidamdidam" )

4-5-6-7 listan går göra lång, man behöver bara lite fantasi!

Det jag vill få sagt är: snacka om att det finns suddig information ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0