" vi ska inte vara ute så länge..."


alltså jahap.
Sitter här tröttare än tröttast och väntar på att jag ska få ett telefonsamtal så jag får köra hem gammfolket nån gång. "Vi ska inte vara ute så länge, elva halv tolv kanske" - hej nu är klockan halv 1... dagens vuxna säger jag bara... ute å ränner hele natta!

Efter jag skjutsat till kåge bär det av till fällbäcken då min häst vill ha mat och ska även passa på att mocka eftersom de stått inne så länge redan... ofta man mockar typ 1 halv 2 på natten?!
ååååh jag vill bara sova!! sen ska jag upp å släppa ut vilddjuren om några fjuttiga timmar igen. går nog inte vara mer peppad?


Jag gillar att köra bil, det vill jag lova - men inte just nu....


Hihi lite humor oxå såhär på kvällskvisten:
Ett gäng glada pinglor är på väg till hemavan. Vid en högersväng blinkar TG's schakt AB och börjar bromsa. Dock fortsätter bilen rakt fram och jag kläcker ur mig lite småchockad sådär:
" oj, tur att det inte stod en älg där, då hade han blivit mooos!" (moose - älg på engelska;) )
hihi ibland är jag för fyndig alltså ;)


önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Maliiin!

HEJ VANNEN =)

Hoppas allt ar val med dig, vi saknar dig som alltid och nar jag laser dina inlagg om hur vi tolkar sanger och om den dar hemavan kommenatren kan man ju inte annat an konstateraq att vi har iallafall ROLIGT ihop!!! ;) Du far lasa pa bloggen varan hur allt gar, aven om vi bara far med en tiondel av allt som hander.. Men ajja!

Ha de unerbart! Stor kram

2009-02-09 @ 16:40:06
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0