" moviestar, oh moviestar "


Haha jag måste bara berätta vad jag lyckades med i morse.

Stod och tvättade en stötfångare på jobbet. Hade fått order om att INTE låta den falla och bli repig. När jag står och spolar av den med vattenslangen börjar den falla... Tar i den med ena handen i ena kanten men den andra kanten fortsatte falla. (bongstyrig plast ni vet) Då var det bara att antingen låta den falla och kanske bli repig, eller offra vattenslangen. Det blev att offra vattenslangen.
Som i teknade filmer började vattenslangen slingra sig som en orm runt, runt  och spruta vatten och innan jag hade fått av kranen såg det ut som att jag hade kissat ner mig 3 gånger.... !!
Sedan skulle jag gå ut och flytta bilar och vad händer då? Jo byxorna fryser till is. Haha vilken start på dagen alltså ;P

NU! film ;)



Hatar att kvallan ska bli så dålig då man lägger ut på youtube!!
men man får ta det som en man. Vad det nu ska innebära? :P haha ;)

Innan helgen ska hela Ammarnästävlingen vara klar. Så håll utkik :)

.

Kommentarer
Postat av: F

Kung

2009-02-18 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0