- fettis-dag - alltså vanlig dag!

Jag är rätt nöjd över mina tappra försök att försöka uttrycka mig.
Som idag när jag skulle förklara hur förkylning smittar:

   "Jamen det smittar om du nyser på nåt, som nån annan äter upp"
(haha usch vad äckligt!)

...sen en gång då jag skulle förklara att jag kände mig övergiven och bortglömd:

   "Det känns som att jag är en gammal Volvo 740 som var rolig att leka med i början då man nytagit körkortet men som nu blivit utbytt av den splitternya Saab:en och får stå och växa igen och rosta upp längst bort på gården... "
(låter tragiskt, jag vet, och det var det oxå)

...eller som när jag skulle förklara att min häst betyder jättemycket mer för mig än bara en vanlig häst:

  "Men skulle du sälja iväg typ din mamma? Nä just det och min häst kanske betyder lika mycket för mig som din mamma betyder för mig!"
(.. som din mamma betyder för dig skulle det vara,+har aldrig träffat den personens mamma heller btw:P )

Sedan den gången då en kund ringde och frågade efter Håkan på jobbet:

  "Nä han sitter upptagen och antingen tar det lång tid eller så tar det jätte-lång tid"
(menade att säga - lång tid eller jätte-kort tid... )

**

Om AIK vinner med 3-2 ikväll får jag en semla imorn! :D Så kom igen!! och våga bara vinna med 2-1 då måste jag bjuda på en semla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0