" väntar aldrig för länge "


tjoho nu är jag tillbaka :P
Sitter på jobbet och hittar åter igen några gamla bilder :)

se bara här på jag och emelie, hur vi trivdes i Gautosjö påsken -07:



^14 April och det var SJUKT varmt där vi låg i våran grotta!!! Love!! ^

Sen hittade jag en brottsling oxå :

          

^ Bäs pallar jordgubbar :P ^

Och kolla skillnaden - hårmässigt -  på våran förra hund, Enya, och våran nya - Prisma (Bäs) :P

           
Enya                                             Prisma


Så slutligen måste jag offentliggöra ÄNNU en av Joels kommentarer!
(Sluta aldrig förvånas)

Vi är på väg ut på krogen och klockan är halv 12.
Stället skulle stänga kl 1. (fick någon för sig)
Kim ropar och tycker att det kändes onödigt att betala 100 spänn för 1 ½ timma.
Joel svarar :
"Men hur ska dom kunna veta att vi har varit där 1 ½ timma?"

Oj så smart...

Elina lyckades inte vara klyftig hon heller
(jag kan skriva det nu då hon är på andra sidan jorden;P)

Vi kommer in på krogen, vakten knackar mig på ryggen och säger att jag ska ta av mig jackan.
(vilket vi inte ville)
Jag vänder mig om och säger det till de andra.
Elina som står precis framför vakten, en halv meter ifrån, säger nåt i form av:
"men om vi skyndar oss kanske dom inte ser oss"

nä just det ja.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0