" always remember a fallen soldier "

Jag har lärt mig något nytt! jag kan lägga  ut yutube-klipp ;)
Så snart kan jag lägga ut Gay Movie 1 här oxå , bara den kommer ut på youtube nån gång ;) haha ha inte så stora förhoppningar för det är en film jag redigerat ihop med hjälp av min mobiltelefon och det tog ungeför 10 min att göra den så... aah ingen oscars för den :P

jaja måste ju testa mina färdigheter i min nyfunna kunskap, och denna film skrattar jag lika mykcet åt varje gång jag ser den. är typ det sötaste jag sett :) (inte den lilla som är söt, utan den stora. vilken reaktion alltså , haha )

nähe det här sög ju, det verkar inte funka. jag tro jag vet vad felet är men min dator ger inget att försöka övertala om att vara snäll med mig nu.... får ta det en annan gång. det var iaf PANDASNEEZE jag ville visa.. men vill du se den så klicka på knappen längst till höger å sök på den så kommer den fram tror jag :) annars finns ju youtube i sin vanliga form om du vill se nåt sött ;P

btw har jag tänkt en massa nu då jag legat hemma å varit sjuk...
(nog för att jag har en makalös förmåga att alltid tänka och alltid vara ett steg före ;P höhö ) 
men men iaf... jag blir nog inte långvarig här.
jag vill inte leva mitt liv och undra OM jag hade trivts att jobba i ett tävlings/handels-stall och hur långt man hade kunnat gå om man verkligen gav sig tusan på att ge gärnet. Jag har tänkt ge det en chans.
Kan inte bara sitta här och slänga bort en dröm utan att först se om det skulle kunna bli verklighet av den.
Hittar jag ett bra ställe sticker jag. Om jag blir frisk nån gång vill säga... det är prio 1!


puss

Kommentarer
Postat av: krulie

haha videon syns visst! HAHA den är så grymt söt =D

2009-01-08 @ 17:41:29
Postat av: Johanna

gguuuud vilken rolig video!! =))) har sett den flera gånger nu! haha

2009-01-09 @ 23:28:46
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0