" polis, polis "


Idag har jag åkt polisbil ;) jag är dåligt nöjd :P

Nä men iaf så hittade jag något som såg ut som stöldgods bakom en snödriva då jag var ute å red idag.
Typ verktygslåda där det låg en bilstereo i osv.
Verkade skumt så jag ringde polisen som skulle åka och kika på det.

Medan jag var påväg ut till busshållsplatsen såg jag även en bil parkerad uppe på skoterspåret.
( hur dom nu hade tagit sig dit?!)
Kilade dit och såg att stereon var urtagen ur den så det gick som koppla ihop de båda fynden.
- På väg tillbaka träffade jag polisen.
Gick fram och berättade var jag hittat stöldgodset och den ena polisen bad mig hoppa in så kunde jag åka med dit.
Jag tyckte dock att det var så nära så först ville jag gå.
Men polisen tyckte ändå jag skulle åka så tillslut hoppade jag in i  å sa
"äsch varför inte, det är ju inte varje dag man får åka polisbil"

Så nu har jag gjort det för första gången i mitt liv ;)
(och det var två söta, rätt unga, manliga poliser så det gjorde ju inte saken sämre, hehe ;P)
Trevliga var dom oxå, ville bjuda på godis men var tyvärr tvungen att tacka nej pga mitt godis-löfte...suck...

Jaja så fick jag lämna lite uppgifter, dom tackade för upplysningarna och jag önskade dom lycka till på jobbet.

Så har min dag sett ut idag.
Ovanlig.
Jag trivdes :)

.

Kommentarer
Postat av: krulie

haha shit typ coolt =D bra jobbat thärÄsä!!

2009-01-25 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0