" fisen i koncervburken "


Det är helt sjukt
att jag lärde mig hela texten till Eminems "cleaning out my closet" när jag gick i 8an - alltså för vad blir det , 6 år sedan ? - och att innan idag har jag hört den någon enstaka gång sedan dess men gissa vad - jag kunde HELA texten nu oxå.
Okej jag kan jävligt många låttexter men alltså efter 6 år, och en sånhär låt.. !
Jag blev imponerad av mig själv.

Hur kan det komma sig att jag har så dåligt minne i övriga fall?
(min pappa håller på bli galen, och jag med)

På tal om minnen,
Någon som minns (den som inte minns var inte där helt enkelt, för det går inte glömma :P )
den där dagen på Bild-lektionen i 7an då Ludde var ny i klassen.
Det var sista lektionen på sin första dag på kågeskolan och alla sitter fridfullt och målar med vattenfärg då han plötsligt lägger av en brakare i en koncervburk.
Hahaha alla börjar gapflabba och Ludde kastar bruken (som luktade allt annat än gott) till Matte, som i sin tur kastar den mot mig.
Burken träffar mitt vattenglas och jag får färgvatten över hela mig. Vi tvingas torka upp efter uppståndelsen och med hämnd i tankarna blöter jag en stor pappersbunt med vatten, och klämmer ut vattnet över matte som står på knä på golvet och torkar så flitigt.
SEdan löper jag fortare än fortast därifrån och matte kastar sig bakåt och ska jaga mig då det plötsligt står ett stort glasskåp bakom han och ja,
det sa KRASH och matte låg i skåpet...

Det blev för båda två (jag och matte) att betala, eftersom vi var lika skyldiga tyckte lärarna...
Trots att det var Luddes fis som var den skyldiga i allra första början!
Tänk vad en "liten" fis kan åstadkomma.... :P



Hemavan nyår 07/08... Joel, jag och Thim...sen minns vi inget mer...


Jag minns att det var ngt jag skulle göra nu, men vad det var, det minns jag inte ;)


Kommentarer
Postat av: säännie

HAHAhn den händelsen kommer aldrig att glömmad!

jag skrattar ihjäl mig än idag! HAHA

2009-01-24 @ 02:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0