" gick ner - gick upp - gick ner .. "

hade inte tänkt skriva idag, för att jag har skrivit så mycket den senaste tiden.. men jag har inget bättre för mig idag än.. jaa just det, se vad jag har gjort idag!!
(blir nästan deprimerad, fast iofs, mest nöjd över hur bra tålamod jag har och att det känns verkligen skönt att få detta bortgjort )

10.30  - vaknade (låg och läste 1 timma, va ofta man brukar ha tid med sånt?!)
sen:
gick ner med tvätten (4 våningar, sen längst bort i huset) - satte i en maskin - gick upp
såg 1 avsnitt s a t c*
Gick ner - hängde tvätt - fyllde ny maskin - gick upp
såg 1 avsnitt s a t c
Gick ner - hängde tvätt - fyllde ny maskin - gick upp
såg 1 avsnitt s a t c
Gick ner - hängde tvätt - fyllde ny maskin - gick upp
såg 1 avsnitt s a t c
Gick ner - hängde tvätt - städade lite - gick upp
ska nu se ett till avsnitt s a t c sen ska jag ...
GÅ NER OCH HÄMTA ALL JÄVLA TVÄTT - och komma upp igen....

totalt 6 gånger upp och ner för dessa trappor! flyttar aldrig mer högst upp utan en hiss...

*s a t c  - sex and the city som jag nu under denna vecka sett totalt 32 avsnitt av :P


(fråga inte var hunden kom ifrån, det finns inte svar på alla frågor här i världen ;P )

puss

Kommentarer
Postat av: Räkan

Hahaha ungefär som ens dagar ser ut för tillfället, ball :D

Tur att jag bor längst ner iaf, tar inte allt för mkt energi att tvätta :P

2009-01-09 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0