" hej jag är osynlig "


Ikväll kom jag fram till en sak!
JAG MÅSTE GIFTA MIG...
...Rikt- och det fort!
det får bli lösningen på min ekonomi.
(Det skulle ju vara en fördel att tycka om personen jag gifter mig med oxå,
men man kan ju inte få allt här i livet, tyvärr..)

Så om du är rik - skicka in en ansökan och anmäl ditt intresse!

hehe ;)

det är hårt att börja om att jobba full tid efter man har varit hemma och sjuk, de må ja säga...
mina ord har tagit slut...

men en sak från dagen måste jag ta upp!

* Hur tänker endel egentligen?!

Jag menar-
 
i måndags kom det in en kund som pratade med mig litegrann...
Igår kom den kunden tillbaka och pratade med mig Jättemycket medan han
väntade på sin bil.
( han pratade snarare FÖR mig, jag lyssnade och svarade på frågor)
Så idag kom han in igen - med sin flickvän - och han hälsade inte på mig.
Han tittade inte ens på mig!  - VAD?!

Ska man tolka det som:
"jag skulle vilja hälsa men min flickvän blir arg om jag pratar med dig"
eller...
"det här är min flickvän, jag ser dig inte ens, ha ha sug på den!"

Vad hände? orka hålla på sådär... det var jävligt töntigt om jag får säga
som jag tycker.


god natt

Kommentarer
Postat av: Carrie

Jag är rik :D

2009-01-29 @ 08:22:35
URL: http://carriesu.devote.se
Postat av: Carrie

Jag har ingen aning om vem det var men han var så vacker :D Han kommer föralltid finnas kvar. Men självklart ska vi dela på min förmögenhet då vi gifter oss. oka ha äktenskapsförord darlig;)

2009-01-29 @ 16:03:53
URL: http://carriesu.devote.se
Postat av: kimpaN

Jag kan ju gifta mig med dej då är ju mina ekonomiska problem lösta:D;)

2009-01-29 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0