" If I could turn back time "


Livet går stadigt framåt. Man måste vänja sig vid att vissa saker förblir minnen. Det är bra att livet går framåt, så man kan lämna mindre bra saker bakom sig och gå vidare. Dock är det fruktansvärt mycket som man skulle vilja att det förblev som det en gång var...

Gårdagens tillbakablickar gjorde att man inte ville annat än att skruva tillbaka klockan! Men jag antar att man nu ist får göra det bästa av situationen helt enkelt.




Flickor, när vi först lärde känna varandra gick jag igenom den hittills svåraste perioden i mitt liv. Ni fanns där för mig när än jag behövde er och jag har aldrig tvivlat på att ni alltid kommer finnas där. Ni är guld värda!





Att så många olika personligheter skulle komma att kompletera varandra och skapa ett så starkt band kunde nog ingen ana.


**

So far away, But still so close
Those magic hours, I miss them so
And if I could, Just turn back time
I would give you everything, And not at least, this heart of mine

Denna låt har spelats eller sjungits nästan varje dag sedan Juni i sommras...
det är så sjukt att det kan bli sådär...
trodde jag aldrig!

Nu vill jag VERKLIGEN kunna vrida tillbaka klockan!


Now all I have, are memories, to leave behind...

.

Kommentarer
Postat av: Fliippan!



"Att så många olika personligheter skulle komma att kompletera varandra och skapa ett så starkt band kunde nog ingen ana."



Så Sant Som Det Var Sagt ! (L)





2009-01-20 @ 12:28:04
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0