" låt oss kalla det .. långsiktigt tänkande "

hahaha åhnej jag HAR världens sämsta humor - och jag är själv att ha den! trodde ändå nån skulle fatta .. :P

Joel är den enda som har vågat sig på att försöka förstå vad jag menade med att jag var rolig i ett inlägg jag skrev för några dar sen.. ahha och det roliga var att han trodde verkligen han hade kommit på det! men nåt ännu roligare var - han hade verkligen inte gjort det! :P

och jag som var nöjd att jag inte hade sämst humor sälv!
aja, vi får båda nöja oss med att vi har väldigt dålig humor - på olika sätt... :P

haha min var lite mer långsökt än han hade anat. se på detta:

" nån traskar på mina känseltrådar "  (rubriken )

ÖVERSATT: "nån går mig på nerverna "

hallåå liiiite kan väl nån fatta det fyndiga i det ?! ;P
det är ju nästan i klass med Thai-res ju ;)

jo btw, Jolle vågar inte erkänna vilket i texten han trodde var ett skämt , han är nog rädd att jag ska skratta... men det skulle jag väl aldrig göra? neeeeej då :D


frr

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJNEJ du skratar ju aldrig åt joel :O

2009-01-08 @ 21:51:10
URL: http://luma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0