" livet är en fest "


Tänkte på en sak.
Jag är 20 år. När min farmor var 20 var hon gift och hade 2 barn! fy fasen vad tiderna förändras! inte hade hon varit i fjällen och druckit Portello och festat i röda mjukisbyxor och skoterskor på nyår inte. nja isf hade jag dödat för att få se det :P
(förresten var jag och sussi oerhört kvinnliga och charmiga i våran utstyrsel bara så ni vet ;) synd vi inte har nå kort, men om ni ser framför er två osminkade jäntor iklädda mjukisar, skoterskor, underställströja och sussi även med mössa så har ni kommit en bra bit på vägen)


Hur som helst, man mår som man förtjänar nu antar jag.
Lite för lite kläder, lite för lite sömn, lite för många smittbärare i sin närhet och en hel del alkohol kan bara sluta på ett sätt: Kroppen strejkar.
Vi är ett antal personer som kom hem med både 1 och 2 grader för hög kroppstemperatur och varit sängliggandes nu i några dagar. inte ens lite kul...
men men sånt är livet.
vad är väl ett nyårsfirande utan sjukdom efter?
så vitt jag kan minnas var det väldigt många år sedan jag inte var sjuk då nyårs var avklarat. börjar se ett mönster.



ja, min bror håller på att klä på sig för att Ja, han hade strippat i ett desperat försök att sno åt sig stilpoäng i sångtävlingen ;P



Vad jag hade i min portello-flaska behöver ingen fråga om, förmodligen var det en blandning av -du kommer vara på topp hela kvällen- och -du kommer få se bilder sen på vad ni gjorde-
haha nä så illa var det inte, okej jag var på topp kan man lugnt säga men minnet sviker inte en TherranG inte ;)dock kan jag inte riktigt förstå var ide´n bakom denna bild kom från :P


attans vad jag "inte tycker om" min dator just nu. fler bilder kommer. då jag får sätta mig vid en dator som INTE tar 3 min på sig att gå från en sida till en annan.... men jag är inte bitter ;)

krya på er mina kära sjuklingar :)




Kommentarer
Postat av: räkan

ja sjuka är vi allihopa! Meeen är vi förvånade efter denna helg? svar neeeeeeeej :D

Krya på dig du med min älskling=)

2009-01-06 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0