" nån traskar på mina känseltrådar "


Det jobbigaste med att inte bo hemma längre är att man inte får lufta av sig lika ofta.
--> Vem ska jag nu prata för hela kvällarna tills bönerna om att jag ska gå och lägga mig tillslut gör så att jag slutar?
--> Vem ska jag nu knacka på hos och säga det evigt återkommande: "Bara en sak till"
(tror knappast att grannarna skulle tycka att det var nån hit)
--> Vem ska jag klaga och vara arg inför som bara säger till mig att: "det är bara slöseri med energi att vara arg, du blir så arg som du tillåter dig själv att bli"
(
mycket kloka ord från en mycket klok kvinna om du frågar mig, min mor är min Gud)

Det finns speciellt två saker som gör mig arg.
1. Människor som bara är allmänt hjärndöda (skulle ta för lång tid att förklara vad jag menar så jag skiter i det)
2. När nån gör min häst illa eller påstår att jag inte bryr mig om honom

Aaah måste bara få avreagera mig: DET FINNS RIKTIGA IDIOTER I DEN HÄR VÄRLDEN!

så nu kan jag somna i ro och förhoppningsvis sova hela natten utan att vakna var och varannan timma i en totalt nersvettad säng...vattensängar -ok - så länge det är torrt där jag sover. Feberfrossa - inte ok - blir så jobbigt att tvätta sängkläderna!!

god natt :)

hahaha måste bara säga att jag var rätt rolig nu, om nån fattar - säg till. annars har jag nog sämst humor i världen... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0