" release av GAY MOVIE 1 !! "

HAHAHAHA yeees mina damer och herrar, låt mig stolt få presentera för er:

GAY MOVIE 1 !!



Okej jag vet, bilden är sne men vet ni vad, det GÅR vrida på skallen :)

Okej jag vet, kvalite´n är inte guld men vet ni vad, man kan inte kräva så mycket av en telefon :)

Okej jag vet, pojkarna i videon är gay men vet ni vad, dom är faktiskt rätt söta :)



Som sagt, detta är ett hopkok av en dagspromenad i Gautosjö vilket resulterade i en liten liten film gjord på sisådär 10 minuters klippning och klistring. Thai-res films är mycket nöjd över resultatet även då det dock blev lite roterat å så men sånt får man ta, man kan inte alltid lyckas heller ;P

puss / Thai-res ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0