" this is the life "


God morgon världen.
Fredag morgon. Ännu en vecka har passerat. Vad fan ska man göra med sitt liv?!
Jag och emelie ska sätta oss ner och ta en disskusion.
Vi behöver förändring. Illa-kvickt!



När man gick ut skolan visste man ingenting. Man hade drömmar, men förstod
nog aldrig att det var dags att bli vuxen och börja ta tag i saker. Nu finns det
inte längre någon som säger åt en vad man ska göra. Nu tar vi dessa beslut själv.



Många frågor. För få svar... Blir spännande att se vad framtiden har att erbjuda!

En fråga som jag defenitivt inte kommer få något svar på är:
   - VAD gör Kim och Joel på detta kort?!




Ikväll blir det skotertävling på Vitberget. Kom dit alla.
Ikväll är även sista kvällen för Flippan och elina  i Skellefteå !!
(hör ni hur hemskt det låter?!)
eftersom de åker till Thailand/australien på lördag!!!
Blir borta till sista Maj som planerat.. ojoj. Lycka till babes!
Ni kommer finnas i mina tankar :)

Dax att återgå till jobbet. synes. hoj.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vet vad kim o joel gör på kortet, den fulaste grimarsen dom kan!!! (kim kan bättre hoppas jag =) )

2009-01-30 @ 09:53:09
Postat av: M & E

OCH DU I VÅRA!!!!!!!!!! (L)

2009-01-30 @ 17:49:27
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0