" tummen upp för otränade mördare! "

Shit, det enda vettiga jag gjort i veckan är att se Sex And The City.
+ att jag har lärt mig laga mannagrynsgröt i micron!

(nu lät jag jätteosmart men lugn, det är bara en täckmantel! )

snart får jag besök av några av mina favoriter sen blir det tjej-middag hos madde lite senare. Krogen står även på planeringen men vi får se hur långt jag tar mig ikväll. Nyktert och hem i tid är receptet om man vill bli frisk nån gång :)

Igår skulle jag aldrig mer flytta högst upp utan hiss. Idag - efter att ha sett disturbia igår - är jag överlycklig att jag bor högst upp! Ingen mördare skulle orka gå alla mina trappor! :D
om han inte är vältränad vill säga.... : /

Nu ska jag äta min mannagrynsgröt :) puss

Kommentarer
Postat av: Flippachn!

Jag vill vara med min favorit igen, ska vi inte styra upp nåt mysig snart igen? :) pussssss

2009-01-11 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0