" ... men vi har iaf inga mygg "


Det är nog dax att byta namn från TG's schakt AB till TG's slib och slem AB!
Åh jag är så less, det enda man gör är att snora och slemma hela dagarna...
Min hals tar död på mig! - en lång, smärtsam död!

Haha en kund sa ändå en bra sak idag:
" huvva så kallt! - men vi har iaf inga mygg!"
Positivt tänkande ;)

Ibland ... måste man göra saker man inte vill
Ibland ... vill man inte göra saker som man måste
Ibland ... får man inte göra saker man vill
Ibland ... vill man göra saker som man inte får


Beslutsångest hej kom och hjälp mig vad ska jag ta mig till?
Går jag ut blir jag aldrig frisk...
går jag inte ut kommer jag ändå aldrig att bli frisk...
kanske bara inte lika sjuk...

Här var det fest, det vill jag lova...

          
Libbe (Slibby) & Slem        Bruder och sushi :)          Alex, Matte, Fredde och anonym

    
snygg-sanna :)                              Slem!                                  Lill-matte :)


...och efter det här blev i princip ALLA sjuka. det vill jag oxå lova!

Därför- fest = sjukdom = inget jobb = ingen lön = kris!

Men - fest = umgås med vänner = jävligt kul = minnen = kanon!

Dock - inte fest = nyktert = hem tidigt = sova = förhoppningsvis överleva!


Fest, kanon och kris - eller - inte fest, hem tidigt och överleva?


blä

Kommentarer
Postat av: Sanna

FEST såklart :D Come on! :)

då kan vi vara bakis tillsammans på esons match hehe ;)

2009-01-17 @ 00:29:11
Postat av: Anonym

De här är inget att snacka om, du SKA festa ikväll! Du har faktiskt inget val tror jag.. :)

Ses ikväll me drinken i handen ok?! kram/Ceccan

2009-01-17 @ 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0