" Have I told you lately that I love you? "


Det är tur att jag har vänner som har med sig kameran så jag kan lägga ut lite bilder, för jag själv är sämst på att komma ihåg att ta kort!

I lördags var det iaf fest. TG's Schakt AB körde på nyktert (för ovanlighetens skull, not ;) ) och hade en mycket trevlig kväll :)

Vi började med Pizza hos Madde, sen gick vi upp två trappor och mötte upp med de som festade hos Kim :)

1. TG's Schakt AB och flippan
2. Alex och Elina
3. Alex och Tobbe


Madde, Flippan och Alex :)


1. TG's schakt AB
2. Carro och Madde
3. Carro (som för övrigt var väldigt stark på denna bild ;P )


Markus och Jag :)


Jag har en känsla av att allt kommer att bli mycket bra :)

puss


Kommentarer
Postat av: Carrie

Jag såg nå så fruktansvärt stark ut :O gud blir nästan rädd för mig själv :S och varsegod för att jag hade chameraan med mig ;)

2009-01-13 @ 00:59:51
URL: http://carriesu.devote.se
Postat av: Flipppppan

haha åh nej, nu blev jag tvungen att se den där bilden ännu en gång, den när jag visar ögonvitor och ser ut som en enda stor flippFLOPP, ungefär som vanligt då men endå!!:P



2009-01-14 @ 00:31:30
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0