" mitt riktiga jag "


Jag har insett att jag har äckligt många personligheter...
Har alltid tyckt jag varit lite skum, men inget allvarligt liksom...
men nu har jag kommit fram till att jag är fan läskig ;P

För det första...

Har vi den vanliga naturliga Therese Gustafsson rakt upp och ner.
Typ pigg och glad och trevlig och pratsam å så. Duktig och ansvarsfull,
seriös och perfektionist.
Träningsnarkoman och hälsosam.

Sen kommer...

TG's Schakt AB - Mongot.
överglad, överpratsam och retsam.
Man vet aldrig vad hon kan hitta på och var man har henne.
Ideérna sprutar ut liksom alla dumma kommentarer.
Kan klä sig precis hur som helst.. sluta aldrig förvånas.

En annan är...

Cheezball - Den stora häst-tönten!
Bara allmänt jätte-töntig, sprallig , gnäggig och  glad.
Ses oftast i stallet, dock kan hon vara på fri fot vid
diverse festligheter oxå - så se upp...!

Vidare har vi...

Betzy - Den totalt hjärndöda.
Betzy uppenbarar sig när det är fråga om att vara
allmänbildad - vilket hon INTE är.
Typ TP och Buzz å sånt, frågesporter...är inte stolt över denna sida..

Så har vi oxå...

Th - hemma-tjejen.
Lugn, avslappnad, pratglad, lättsam.
Mjukiskläder är ett måste och allt är oftast bara soft.
Hon uppenbarar sig ofta i fjällen.

Sist men inte minst...

Fixar´n - den som fixar allt.
Här har ni karlen i mig. Fixar och donar.
ingenting är svårt och det finns lösningar för allt.
Allt blir bra!


***
Så nu känner ni mig lite bättre ;)

so long!

Kommentarer
Postat av: sara

haha för mig kommer du alltid va CHEEEEZZBAAAAAALL :D

2009-01-26 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0