" Gullegumman är tillbaka! "


Haha idag på jobbet kom det in ett par som jag brukar prata
 lite med när dom är in. De är båda lite speciella och när
dom kom in idag ropade kvinnan till sin man:

"Hon är tillbaka! Gullegumman är tillbaka!"

...när hon såg mig
haha, så söt!!! :)

**

TRÄNINGSKOMPIS SÖKES ;)

Ska inte säga för mycket nu, men om allt fortsätter i denna takt är min plan
  - att börja träna på måndag!! :)

Förnuftig som jag är ska jag ta det väldigt lugnt tills dess.
fortsätta kurera mig, inte göra något överanstängt,
inte dricka alkohol, och sova jättemycket :)


Så om jag kan börja träna igen har jag en:

Efterlysning:

Finns det någon/några otränad(e) person/personer som vill ta tjuren
i hornen och börja träna kondition med mig? ;)
Det enda kravet är att du/ni ÄR otränad och ska börja från 0 !!
  - annars vill jag inte vara med ;P

Jag har nämligen ett års träning att ta igen nu! Dax att sätta fart!
Styrka är kul att köra själv. kondition däremot behöver jag peppning -
nån som skriker åt mig att inte ge upp direkt det börjar bli lite
jobbigt !

kom igen nu gott folk, dax att börja bli lite vältränade ;)

***

En vanlig dag på jobbet...



För...  Fixar'n ;)




harne

Kommentarer
Postat av: emeliehe

jag är helt klart med på din träningsplan, så länge det är okej om man ligger på minus?;)

2009-01-27 @ 19:18:07
Postat av: Carrie

jag är på=) vart hade du tänkt träna?

2009-01-27 @ 19:49:27
URL: http://carriesu.devote.se
Postat av: Anonym

Jag gillar din läderlapp till mössa, starkt ;) höhöh

2009-01-27 @ 22:39:12
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0