" surprice-sunday "


Japp, idag är en nypåkommen dag, en sk "surprice-dag" ;)

Det är fr o m nu såna dagar då jag lägger in antingen filmer, eller - kolla nu -
  - någon av mina låtar!

Ja för jag fick en snilleblixt hur jag skulle göra för att kunna få in dom här
på bloggen, och det funkar ;)

Så framöver, på mina s k "surprice-dagar" kommer jag lägga in en ny låt :)

MEN dock så är ju inspelningen från min mp3 inte den bästa ...
OCH dock så är det bara piano som komp...
SEN dock så är det ju inte världens skön-sång heller ;P
( men jag har aldrig påstått att jag ska bli sångare så ;) )

***

MEEEN denna "surprice-söndag" blir det nog ingen låt, idag blir det en film!
När jag låg hemma i veckan hade jag lite att göra, så det blev en till telefonfilm;P

och än en gång - klaga inte på kvalitén !!! ;)



tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGGG :D

2009-01-25 @ 16:30:23
Postat av: Johanna

Så fina!

2009-01-25 @ 16:38:36
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0